5 exercitii simple pentru a-ti gestiona emotiile

Emotiile ne pot conduce, si atunci avem comportamente de victima, salvator sau persecutor. Atunci cand reusim sa ne controlam emotiile si deci reactiile, ne luam puterea inapoi, si devenim adulti intreg emotional, capabili sa se simta OK in orice situatie .

Iata 5 exercitii simple. Pe unele le poti face in orice situatie, indiferent daca esti acasa, la servici, intr-o discutie, sau pe terasa bandu-ti cafeaua:

1. Practica respiratia constienta 4-4-4-4: inspira pana numeri la 4, tine aerul in piept pana numeri la 4, expira pana numeri la 4 si ramai in apnee pana numeri la 4. Repeta acest exercitiu de 7 ori

2. Canta ca si cand lumea ar fi doar a ta. Danseaza ca si cand ai fi cel mai bun dansator, picteaza sau deseneaza, practica Yoga, fa orice gen de terapie prin arta care ti se potriveste, astfel incat sa iti aliniezi ce simti cu ceea ce vrei si cu ceea ce faci

3. Practica meditatia cu un specialist NLP (coach, medic sau un psiholog), sau autohipnoza, daca ai invatat tehnica de baza

4. Gaseste-ti o pozitie comoda si poarta haine in care sa te simti bine

5. Mareste-ti increderea in tine, scriind zilnic ce ai reusit sa faci in acea zi. Felicita-te pentru reusita si celebreaza

Ai practicat vreunul dinter aceste exercitii? Cu care dintre ele ai rezonat? Ce rezultate ai avut? 

Monica Bunaciu
Ultimele postari ale lui Monica Bunaciu (vezi toate)

Adaugă un comentariu

Scroll to Top